Kuvaus
- latausasema seinä- tai pylväsasennukseen standardin IEC61851 mukaisesti
- sähkö- ja hybridiajoneuvoille
- sis. tyypin 2 latauskaapelin (IEC 62196-2)
- enint. 11 kW latausteho
- 16 A (kolmivaiheinen)
- 400 V
- Mode 3
- vikavirtasuojakytkin RCD tyyppi B
- sis. ylikuumenemissuojan
- kaapelin pituus 5 metriä
- kätevä seinäpidike tyypin 2 pistokkeelle
- TÜV-testattu, CE- ja RoHS-sertifioitu
efuturo-seinärasia soveltuu kompaktin rakenteensa ansiosta erinomaisesti tilaa säästäväksi latausasemaksi sähkö- ja hybridiajoneuvoille. Seinärasiaa on helppo käyttää integroidun LED-näytön ansiosta, joka tarjoaa tietoa lataustilasta tai mahdollisista virheilmoituksista yhdellä silmäyksellä. Seinärasia on suojattu tyypin B RCD-vikavirtasuojakytkimellä ja täyttää näin tiukimpien turvallisuusstandardien vaatimukset. Laadukas muovikotelo takaa efuturo-seinärasian turvallisen käytön ulkotiloissa. Ergonomisesti muotoiltu tyypin 2 latauspistoke ja laadukas, pitkäikäinen kaapeli, jonka toimintasäde on 5 metriä, yhdistävät seinärasian nopeasti ja helposti sähkö- tai hybridiautoon. Seinärasian ja ajoneuvon välisen lyhyen kommunikaation jälkeen ajoneuvon akku alkaa latautua ilman pääsyn valvontaa. Jos et joskus käytä seinärasiaa, voit ripustaa tyypin 2 pistokkeen siististi tätä varten tarkoitettuun pidikkeeseen. Näin vältytään pistokkeen vaurioitumiselta yliajamisen ja vastaavan johdosta. Muunna autotallisi tai asiakaspysäköintialueesi efuturo-seinärasian avulla henkilökohtaiseksi sähkö- ja hybridiajoneuvojen latauspisteeksi. Valinnaisesti saatavissa oleva asennuspylväs antaa seinärasialle näyttävyyttä. efuro-seinärasian avulla latausaikaa voidaan lyhentää huomattavasti. Kun Renault Zoe -mallin latausaika on noin 25 tuntia tavanomaisesta pistorasiasta (2,3 kW), se on vain noin 16 tuntia 3,7 kW:n seinärasiasta ja vaivaiset 4,5 tuntia 11 kW:n seinärasiasta. 22 kW:n seinärasiasta lataaminen sujuu jopa 10 kertaa nopeammin, latausaika on tällöin enää n. 2,5 tuntia. Tässä yhteydessä on huomattava, että kotitalouksien pistorasioita ei ole suunniteltu sähkö- ja hybridiajoneuvojen lataamiseen tarvittaville sähkömäärille. Ajoneuvojen lataaminen pistorasioista on tosin mahdollista, mutta sitä tulisi pitää ainoastaan hätäratkaisuna. efuturo-seinärasian yksinkertainen asennus säästää sinut ikäviltä yllätyksiltä saadessasi sähköasentajan laskun. Asennetut komponentit ovat hyvinkin tuttuja sähköasentajallesi. Erittäin kallis tyypin B RCD-vikavirtasuojakytkin on integroitu valmiiksi efuturo-seinärasiaan. Tämä takaa parhaan mahdollisen turvallisuuden, etkä tarvitse sähköasentajaa suojakytkimen erilliseksi asentamiseksi ulkoiseen kytkentäkaappiin. Sähkömittaria ei valitettavasti voi integroida 11 kW:n tai 22 kW:n efuturo-seinärasioihimme, niiden kotelon erittäin pienen koon takia. Tarjoamme niitä varten erillisen sähkömittarin. Sähköasentaja voi asentaa sen yksinkertaisesti kytkentäkaapissa olevaan DIN-kiskoon ja liittää seinälaatikon eteen. Sähkökulutus voidaan lukea tästä MID-kalibroidusta sähkömittarista. Näin voit tarkkailla sähkönkulutustasi. Vuokranantajat voivat käyttää MID-kalibroitua sähkömittaria laskuttaakseen latausvirran kulutuksen vuokralaisiltaan.
Väri: Musta Lataustila: Mode 3 Kaapelin väri: Musta Käyttösuojaus: ilman RFID: Ei Malli efuturo: efuturo-seinärasia tyypin 2 latauskaapelilla, 3 vaihetta, enint. 11 kW, 16 A, 400 V, Mode 3, ilman RFID-pääsynvalvontaa, ilman sähkömittaria Sähkömittari: Ei Jännite: 400 V DC Suojausluokka: IP 55 Suojalaite: RCD tyyppi B Standardi: IEC 61851 Asennusmahdollisuudet: seinäasennus tai asennus pylvääseen Kommunikaatio: (IEC 61851): Mode 3 Kaapelin muoto: suora Johdon pituus (m): 5 metriä Laajennettavissa seisovalla pylväällä: Kyllä Tasavirran vikavirran tunnistus: Kyllä Käyttölämpötila: – 40° – + 45°C Kotelon mitat (KxLxS): 199 x 326 x 132 mm Virran voimakkuus A: maks. 16 ampeeria (3-vaiheinen) Latausteho: enint. 11 kW Kaapelin poikkipinta-ala mm²: 5* 2.5 mm² + 1* 0.5 mm² Pistoke, ajoneuvon puoleinen: Tyyppi 2 Sertifiointi: TÜV, CE, RoHS Parinmuodostusjaksot: enint. 10 000 Videolinkki käyttö: Video