Valitse sivu

Tilaus- ja sopimusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 01.06.2018 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Oy Silikotek Ab, Y-tunnus 0678592-9. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Toimitukset Ahvenanmaalle toimitetaan ilman arvonlisäveroa.

Tilaaminen ja kauppasopimuksen syntyminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.silikotek.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Kauppasopimus syntyy sitovaksi vasta, kun tilaus on käsitelty, hyväksytty ja tilauksen tila on vaihdettu “Valmistuneeksi”.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle.
Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash. Yrityksille laskuvaihtoehtona Enterpay-yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 2000 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 14,9 % maksuajan ollessa 24 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu). Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/sinulle/nain-maksat-mashilla Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Enterpay-yrityslasku: Yrityksesi saa laskun haluamallasi tavalla e-laskuna tai sähköpostin välityksellä (.pdf lasku). Laskulla yrityksesi saa 14 päivää maksuaikaa. Yrityksesi voi määritellä ostovaltuuksia haluamilleen työntekijöille ja hallinnoida niitä helposti verkkopalvelun avulla. Yrityksesi voi seurata tehtyjä ostoja verkkopalvelun välityksellä. Palvelun käyttö ostosten tekoon on maksutonta. Lisätietoja Enterpayn yrityslaskusta osoitteessa www.enterpay.fi/ostajalle. Palvelun käyttöehdot löytyvät osoitteesta: www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot:

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • viitenumeron
  • tilatut tuotteet
  • laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällän.

Tilausten luovutus asiakkaalle:

Tilaukset luovutetaan ainoastaan tilaajalle todistamalla henkillöllisuus. Tilauksia ei luovuteta valtakirjalla. Yritysasiakkaille normaali toimitukset perille yritykseen.

Palautusosoite:

Oy Silikotek Ab
Vaunusepäntie 14
68600 Pietarsaari

Palautukset on aina sovittava etukäteen Oy Silikotek Ab:n kanssa. Palautettavien tuotteiden on oltava täysin ehjiä ja käyttämättömiä, myös myyntipakkaukset on oltava täysin ehjiä ja myyntikuntoisia. Myyntipakkauksiin ei saa liimata osoitelamppuja tai muuta materiaalia. Myyntipakkaukset pakataan esim. pahvilaatikoon, että ne eivät vaurioidu. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan kirjata rahtikirjaan tai pakettikorttiin vastaanotossa, että pakkausvaurioitunut ja ilmoittaa virheestä välittämästi osoitteeseen info@silikotek.fi tai postitse:

Oy Silikotek Ab
Vaunusepäntie 14
68600 Pietarsaari

Tavaran vastaanottaminen

Tarkistakaa paketti ennen sen kuittaamista. Jos paketti on vioittunut Postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittämästi reklamaatio postiin tai Matkahuoltoon ennen paketin kuittaamista. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 8 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Oy Silikotek Ab käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Oy Silikotek Ab  sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

x Shield Logo
Sivusto on suojattu ohjelmalla
The Shield →